OBVESTILO ZA STRANKE V ČASU EPIDEMIJE COVID-19

PREVERITE INFORMACIJE

BENCINSKI MOTORJI PURETECH

Kompaktnejši, lažji in zmogljivejši bencinski motorji

Z namenom izpolnjevanja zahtev, glede zmanjšanja onesnaževanja okolja, smo razvili naše bencinske motorje PureTech, z najnovejšo razpoložljivo tehnologijo, ki omogočajo: odzivnost motorja in obvladovanje porabe.

Čistejši motorji

Z zmanjšanjem velikosti in teže naših motorjev ter z vključitvijo inovativnih materialov z nizkim trenjem so naši inženirji uspeli doseči znatno zmanjšanje porabe goriva in s tem emisij CO2 na vozilo.

Učinkovitejši in naprednejši

Da bi optimizirali njihovo učinkovitost, smo vse naše bencinske motorje PureTech opremili tudi z najnovejšo generacijo filtrov delcev GPF (Filter bencinskih delcev), ki je sposobna učinkovito obdelati emisije delcev iz bencinskih motorjev z neposrednim vbrizgom.

 

Samodejno aktivirano ob zagonu vašega vozila ima tehnologija GPF več kot 75% učinkovitosti na delcih.

Pri naših modelih sta na voljo dve različici bencinskih motorjev PureTech: 3-valjna in 4-valjna različica, oba turbo.  Vsi naši motorji PureTech so že izpolnjujejo zahteve novega ekološkega predpisa Euro 6.2.

Naša 4-valjna bencinska motorja PureTech 180 in PureTech 225, ki združujeta optimalno moč in učinkovitost, vključujeta visoko zmogljivo turbo nove generacije. DS 7 CROSSBACK je prvo vozilo naše znamke, ki je opremljeno s temi motorji.

Trajno nadzirajte svojo porabo goriva in znatno znižajte emisije CO₂ zahvaljujoč tehnologiji Stop & Start, ki je opremljena z vsemi našimi bencinskimi PureTech in dizelskimi BlueHDi  motorji.

 


Motorji 2018

6.6.2018 je žirija 20. izdaje natečaja "International Engine of the Year Awards" v Stuttgartu že četrto leto zapored podelila nagrado za najboljši motor leta trivaljnemu bencinskemu turbo motorju Pure Tech 110 S&S in 130 S&S v kategoriji motorjev s prostornino od 1 do 1,4 litra.

Nova generacija motorja, ki je bila lansirana v letu 2017, se pravkar uvaja v vozila skupine PSA, in to za okoli sto različic v več kot 70 državah. Vsi motorji ustrezajo evropskemu standardu Euro 6.d-temp.

 

Omogoča namreč:

  • v povprečju 4 % nižjo porabo goriva kot prejšnja generacija;
  • izboljšano odzivnost1 po zaslugi optimizacije turbokompresorja (20 % hitrejše zvišanje navora od 1500 vrt/min dalje);
  • 75 % znižanje emisij trdnih delcev po zaslugi filtra trdnih delcev bencinskega goriva (GPF2), ki ustreza faktorju skladnosti RDE3 1,5, ki bo po Evropski zakonodaji stopil v veljavo leta 2020, torej tri leta vnaprej;
  • bolj kompaktno zgradbo motorja, da se prilega novi konstrukcijski osnovi (CMP4) za mestna vozila, petvratne limuzine s srednjim nivojem opreme in kompaktnim SUV-jem.

Stop & Start

Zmanjšajte dolgoročno porabo goriva in znatno zmanjšajte emisije CO2 s tehnologijo Stop & Start na vseh naših bencinskih in bencinskih motorjih PureTech ter BlueHDi.